Segítség a kárbejelentéskor: biztosítók elérhetőségei

A jelenlegi időjárási helyzet miatt megszaporodtak (megszaporodnak) a károk számai, s akit baj ér, annak segítek…
Az alábbi gombokra kattintva egyenesen az adott biztosító kárbejelentési oldalára lehet jutni, ahol el lehet végezni – online – a szükséges lépéseket.
A biztosítók megerősített ügyfélszolgálattal készültek fel a helyzet kezelésére, de a megnövekedett számú bejelentések miatt esetleg többet kell majd várakozni a szakértői szemlékre.

Mit kell tenni egy káreseménykor?

  • Azonnal el kell kezdeni az olyan kárenyhítési feladatokat, melyek a legszükségesebbek az élet-, és vagyonvédelem miatt! A kárt csak olyan mértékig lehet/szabad helyreállítani, ami az előbbi feladat indokolttá tesz!
  • Dokumentáljon! Manapság mindenki rendelkezik mobiltelefonnal, ami képes fényképeket is rögzíteni.
  • Tegye meg a kárbejelentést a Biztosítójánál! A fenti táblázatból kiválaszthatja az adott biztosító kárbejelentő oldalát (a KöBE esetében válassza a biztosító honlapján a főmenüben található “KÁRBEJELENTÉS” feliratot!)
  • Ha van rá mód, csatolja az elkészített képeket a bejelentéséhez! A folyamat felgyorsítása érdekében – ha lehetséges – válassza a “digitális kárrendezést”!
  • Mindenképpen jegyezze meg azt a számot, amit a kárbejelentés elküldésekor kap visszaigazolásként a biztosítójától! Ez az ún. “kárszám, vagy káraktaszám”
  • A kárbejelentéséről értesítsen engem is! Adja meg számomra is a kárszámot, hogy szükség esetén nyomon követhessem, segíthessem az ügyintézését!